המחלקה הטכנית


בת קול: שי שלום. הבנתי שאתמול פנית למחלקה הטכנית שלנו, וכדי לייעל את השירות נשמח אם תענה לסקר קצר, אתה פנוי?
שי: פנוי, כן, רק שאני לא ממש זוכר מה היה אתמול.
בת קול: אני רואה כאן שהתקשית להתחבר לאתר וביקשת עזרה.
שי: אה, נכון. אבל זה היה ממש קצר. ביקשתי את הססמא, והבחורה הנחמדה נתנה לי אותה.
בת קול: אוקיי, אז תוכל לענות על כמה שאלות קצרות?
שי: זה הכרחי?
בת קול: זה יעזור לנו לייעל את השרות בעתיד.
שי: נו, טוב.
בת קול: האם אתה מרוצה מהשרות שקיבלת?
שי: כן. ביקשתי תזכורת לססמא וקיבלתי.
בת קול: האם הבעיה שלשמה התקשרת נפתרה?
שי: כן, לא היתה לי ססמא, ועכשיו יש לי.
בת קול: אוקיי. האם הדרך שקיבלת לפתרון היתה ברורה?
שי: כן, הזכירו לי את הססמא, ואכן נזכרתי.
בת קול: האם נותן השרות מטעמינו הראה מקצועיות בפתרון בעייתך?
שי: כמובן. היא נתנה לי בדיוק את הססמא ששכחתי.
בת קול: האם נותן השירות מטעמינו היה אדיב?
שי: מאוד. מאוד. אם אני זוכר נכון היא אמרה: ״הנה הססמא, בבקשה״.
בת קול: האם השרות היה כמצופה, מתחת למצופה או מעל למצופה?
שי: מעל! תרשמי מעל למצופה!
בת קול: מעל? במה זה התבטא?
שי: היא נתנה לי את הססמא. ואז היא אפילו אייתה אותה!
(עכשיו כבר נחנק מצחוק בגרון ועינת באוטו לצידי עם דמעות)
בת קול: הכל בסדר?
שי: כן, כן, זה פשוט שהשיחה שלי אתמול היתה קצרה אפילו מהסקר הזה.
בת קול: אני מבינה. בסיכומו של עניין, איך היית מדרג את השירות שקיבלת מ-1 עד 10?
שי: עשר! עשר!
בת קול: תפנה שוב לתמיכה הטכנית בעתיד?
שי: אם אשכח את הססמא, אפנה מיד!
בת קול: אז תודה על זמנך ויום טוב.
שי: תודה לך!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

