אני ויהלי מדברים על בחירות


קצת לפני בחירת אובאמה, אני יושב עם יהלי (כרגע בן 4.5) מול הטלויזיה ומדבר איתו על בחירות:

שי: אתה יודע יהלי שבאמריקה בוחרים נשיא?
יהלי: מה, אבל כבר יש את אובמבה.
שי: כן, אבל מדי כמה זמן, האנשים מחליטים אם אובמבה ימשיך או שיחליפו אותו.
יהלי: למה?
שי: כי ככה זה. האנשים של המדינה מחליטים מי הכי בא להם. ואולי יחליפו אותו.
יהלי: אוף, למה???
שי: ככה זה בעולם. גם בישראל יהיה בקרוב בחירות.
יהלי: מה, גם את ביבי?
שי: כן, העם יחליט אם הוא רוצה שביבי יהיה ראש ממשלה או לא.
יהלי: העם דורש צדחברתי?
שי: כן, העם הזה.
יהלי: אוף, למה!!!?
שי: כי ככה זה. כי אולי האנשים בישראל חושבים שהם לא מרוצים מביבי ורוצים להחליף אותו.
יהלי: אסור לדבר ככה!
שי: מותר דווקא. אני למשל, לא רוצה שביבי יהיה ראש ממשלה.
יהלי: אבא! שלא תדבר ככה!
שי: למה? הוא איש טוב, אבל אני לא אוהב אותו בתור ראש ממשלה.
יהלי: אבא, תפסיק!!!
שי: זה בסדר, יהלי, זה מותר לחשוב גם ככה.
יהלי: תגיד שאתה משקר!
שי: אבל אני לא משקר.
יהלי: אוף, תפסיקקקקקק…..
שי: יהלי, זה בסדר, זה משהו טוב, שנותנים לנו להחליט מי ינהל את המדינה שלנו.
יהלי: אז אתה יודע משהו? אם תדבר ככה… אז… אז… אז אלוהים יכעס עליך!

הבנתם? עוד אחד שחושב שביבי הוא אלוהים…

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

